19.2.11

Sketchbook


Hello!
I am currently working in my Atelier, trying to get straight some more paperworks of bigger size. One day this might be great, but it is also kind of a fight.. Right now I am only posting some sketches I liked, when I went through my older sketchbooks.
Maybe a bit dark.
I will post some bigger things, when they are showable..
I hope you are in good artist mood and stay with greetings IB



3 comments:

  1. 1001 Themen reizen mich, wenn ich Auto fahre...oder gerade auf unseren PA-Blog schaue. Und ständig schreie ich innerlich "ich auch".
    - Mut und Power für etwa Großes!!!! Ich hoffe und warte auf etwas grosses von dir Ib.

    ReplyDelete
  2. Übrigens, Abbildung C, die Handwurzel Melancholia gefällt mir sehr im Jahr des Waldes.

    ReplyDelete
  3. very nice sketches IB! love your drawing style

    ReplyDelete