6.3.12

Fragments


Hello dear PA-ers,

it has been a longer time since I came with some drawings.
These are some pictures from my ›work in progress‹ in hells kitchen. At the moment I work around with collages from parts of my pencil drawings which I`ve cutted to pieces before, what looks weird sometimes..

On the other hand I fight with coloured papers I rip off walls in the street, what came to some rather abstract results.



Finally I try to combine these. This is, due to the d
ifferent materials, difficult.
But I keep on trying and bring more details to our blogg soon.
Hope to see and hear from you soon.
Best IB




3 comments:

  1. Es ist sicherlich noch viel reizvoller, als es hier auf dem Blog erscheint. Die kleinen Bildchen lassen den Kraftakt schrecklich schrumpfen. Für den "Lonly Cowboy"sollte man die Galeriewände schwarz streichen oder es als Cover für ein ART Magazin nutzen. Wie groß ist es denn?
    See you! c.pom

    ReplyDelete
  2. Ja stimmt. Der Cowboy hat inzwischen schon einen anderen Hintergrund. Nur der cowboy ohne HG ist 1,30 m hoch. Die abstrakte Farbe ebenfalls 1,30 m. Ich muss mal überlegen wie ich das besser fotografieren kann...
    Grüsse* IB

    ReplyDelete
  3. Ich vergaß zu sagen, dass das abstrakte Collagetableau und die großartigen Zeichnungen, mit herrlich, lebendigem Duktus hohe Qualität besitzen und von dieser "neuen" Ib Jorn - Kunst fordere ich für 2012 mehr!

    ReplyDelete